Obchodné meno MILAN JURČO
Sídlo Hradná ul. 343, 033 01 Liptovský Hrádok

IČO: 30131120

DIČ: 1020207320

IČ DPH: SK1020207320

Všeobecné obchodné podmienky
Informačný systém osobných údajov: 201412516

Reklamačný formulár

Kompletné obchodné podmienky, dokumenty na stiahnutie a reklamačný formulár dočasne nájdete na webovej stránke www.jurcosport.com

OBCHODNÉ PODMIENKY

Vybrané časti Všeobecných obchodných podmienok

  • K našim zákazníkom pristupujeme diskrétne a seriózne.
  • Uvádzame pravdivé informácie bez zavádzania. Týka sa to aj reklamy, cien a zliav. Údaje prezentovaného tovaru na nákupnom portále (najmä dostupnosť, cena, veľkosť, zásoby) nie sú aktualizované predávajúcim online v každom okamihu. Tieto údaje ohľadne tovaru nemusia byť na nákupnom portále vždy správne a úplné v porovnaní so skutočným stavom. Údaj "dostupnosť" zobrazený pri tovarovej položke na nákupnom portáli nie je možné interpretovať ako lehotu pre dodanie tovaru predávajúcim. Uvedená dostupnosť tovaru je len indikatívny, nezáväzný odhad času, ktorý sa predpokladá pre vypredanie dostupných skladových zásob predávajúceho.
  • Zákazníkovi garantujeme ochranu jeho kontaktných údajov v zmysle platných zákonov v SR.[1]
  • Vyhradzujeme si právo na zmenu obchodných podmienok podľa aktuálnych okolností, pričom o zmenách v objednávke zákazníka informujeme v čo najkratšom čase.
  • Práva a povinnosti nášho internetového obchodu ako aj zákazníka vyplývajú zo zákona o elektronickom obchode[2], zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov[3,4].
  • Vytvorením objednávky v elektronickom obchode zákazník súhlasí so Všeobecnými obchodnými podmienkami.
  • ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

    Poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy a formulár na odstúpenie od zmluvy nájdete na stránke Odstúpenie od zmluvy.

    REKLAMÁCIE ZÁSIELKY

    Prepravcovia našich zásielok sú profesionáli a zodpovedajú za stav dodanej zásielky.

    • Pokiaľ pri preberaní tovaru zistíte poškodenie obalu, nekompletnosť zásielky, či poškodenie tovaru, zásielku nepreberajte a vypíšte s prepravcom Protokol o škode. Zároveň Vás žiadame o zaslanie informačného emailu, aby sme Vám mohli promptne pomôcť.
    • Ak zistíte poškodenie až po prebraní tovaru, postupujte ako pri štandardnej reklamácii v záručnej dobe uvedenej nižšie.